ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΕΝΗΛΙΚΩΝ - κάθε ΤΡΙΤΗ 7.00 - 9.00 μμ



Το Σάββατο έγινε η  πρώτη συνάντηση της ομάδας που θα παρακολουθήσει τα μαθήματα θεατρικού λόγου και πράξης και θα δημιουργήσουν την θεατρική ομάδα ενηλίκων .
Στην  πρώτη συνάντηση της θεατρικής ομάδας έγινε άμεσα αντιληπτό ότι ενεργοποιήθηκε μία χημεία που ένωσε την ομάδα με την εξαίρετη δασκάλα μας κα. Έφη ,σκηνοθέτη και ηθοποιό.

  Το μύνημα που λάβαμε από την κα Έφη είναι αποκαλυπτικό.

Σας ευχαριστώ πολύ για την υπέροχη βραδιά που μου χαρίσατε εχθές. 
Είμαι ευτυχείς που έχω απέναντι μου ανθρώπους, που αυτό που ακούν το κάνουν πολλαπλάσιο,  το κάνουν θέση, το κάνουν αντίθεση, που δεν φοβούνται να είναι εκεί.
Είναι αλήθεια,πως ο φόβος της έκθεσης, είναι πιο τρομακτικός κι από την ίδια την έκθεση,αυτή καθ΄ αυτή. 
Δεν θα ακούσετε τίποτε από εμένα που δεν γνωρίζετε, τίποτε που δεν το έχετε ξανακούσει, 
Όμως εδώ θα μάθουμε να τα βάλουμε στην υπηρεσία μας κατά πως θέλουμε, να τα ελέγχομε και να τα χειριζόμαστε. 
Έχουμε και συνέχεια, μόνο αν εσείς το επιθυμείτε. 

Εγώ μπορώ τρίτη  7-9 αν ισχύει από την Τρίτη 10-3-2015
Σας ευχαριστώ.    
Έφη. "

Η συνέχεια είναι δεδομένη και η στήριξη της ανοικτής συνέλευσης των εθελοντών του π. κάμπινγκ Βούλας, στην ομάδα και την κα. Έφη είναι σίγουρη .
Τα μαθήματα οριστικοποιούνται για κάθε Τρίτη 7.οο - 9.οο μμ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου