ΔΙΗΜΕΡΟ ΔΡΑΣΕΩΝ ΤΩΝ 3 ΔΗΜΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΤΟΝ ΜΑΡΤΙΟ

ΔΙΗΜΕΡΟ ΔΡΑΣΕΩΝ ΤΩΝ 3 ΔΗΜΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΤΟΝ ΜΑΡΤΙΟ


Οι Δήμοι Αλίμου, Γλυφάδας και Ελληνικού – Αργυρούπολης συνεχίζουν την ΚΟΙΝΗ ΔΡΑΣΗ για το περιβάλλον και τους ελεύθερους χώρους, τον αγώνα για να διασώσουν το πρώην αεροδρόμιο και την παραλία του Ελληνικού, έναν από τους ελάχιστους εναπομείναντες ελεύθερους χώρους και να αντιταχθούν στο ξεπούλημά του.
Με σύνθημα «ΕΛΛΗΝΙΚΟ: η τύχη του στα χέρια μας» καλούν το λαό και τη νεολαία να πάρουν μέρος στο Διήμερο Δράσεων με πολιτιστικό, αθλητικό, κοινωνικό και περιβαλλοντικό περιεχόμενο στις 9 & 10 Μαρτίου 2014 μέσα στο πρώην αεροδρόμιο.
Πληροφορίες: koinidrasi3@gmail.com  

ΠΑΝΗΓΥΡΙΚΗ ΑΘΩΩΣΗ ΤΟΥ ΜΙΛΤΟΥ ΕΥΣΤΑΘΙΑΔΗ ΑΠΟ ΤΟ ΕΦΕΤΕΙΟ ΑΘΗΝΩΝ

ΠΑΝΗΓΥΡΙΚΗ ΑΘΩΩΣΗ ΤΟΥ ΜΙΛΤΟΥ ΕΥΣΤΑΘΙΑΔΗ ΑΠΟ ΤΟ ΕΦΕΤΕΙΟ ΑΘΗΝΩΝ

Ο Μίλτος εργάζεται πάνω από 25 χρόνια στο δήμο Ελληνικού (τώρα Ελληνικού – Αργυρούπολης). Το 2007, όταν ο δήμος και οι πολίτες άνοιξαν την πρόσβαση στην πλαζ του Αγ Κοσμά αφαιρώντας τα κάγκελα, η υπηρεσία ανέθεσε στο Μίλτο καθήκοντα φύλακα της παραλίας. Ο Μίλτος υπηρέτησε με συνέπεια στα καθήκοντα που του ανατέθηκαν.
Από τότε είναι στόχος επιθέσεων από την εταιρία και τους ανθρώπους της. Με δεκάδες μηνύσεις για πιθανά και απίθανα αδικήματα. Μια απ’ αυτές για τη δήθεν κλοπή μιας κάμερας ασφαλείας.

Ο Μίλτος δικάστηκε ερήμην, είχε την ατυχία να αλλάξει διεύθυνση και να μην πληροφορηθεί ότι δικάζεται. Μόλις το μαθαίνει κάνει έφεση. Δικάζεται χωρίς την παρουσία του υποτιθέμενου μάρτυρα που τον κατονόμασε σαν κλέφτη και καταδικάζεται σε 6 μήνες με αναστολή.
Ο μηνυτής του μηνύει και το Δήμαρχο γιατί δεν έσπευσε να τον βγάλει σε αργία. Η ποινή των 6 μηνών με αναστολή, μετατρέπεται σε ατιμωτική αργία για το Μίλτο που καταφεύγει στον Άρειο Πάγο. Δικαιώνεται και η υπόθεση επιστρέφει στο Εφετείο.
Χθες  30/1/14 ο Μίλτος δικαιώθηκε καθώς το Εφετείο τον κήρυξε πανηγυρικά αθώο.
Η πανηγυρική αθώωση του αποτελεί απάντηση σε όλη αυτή τη βιομηχανία μηνύσεων που στήθηκε το καλοκαίρι του 2007 εναντίον της δημοτικής αρχής, εργαζομένων και κατοίκων του Δήμου μετά τον αγώνα για την ελεύθερη πρόσβαση στην παραλία του Ελληνικού.
Με σεμνότητα ο Μίλτος, αμέσως μετά την οριστική αθώωσή του, δήλωσε : "Είναι μια συλλογική νίκη σε έναν αγώνα που δίνεται για πολλά χρόνια και ταυτόχρονα μια προσωπική δικαίωση". 
 
Ποιος αλήθεια θα επιστρέψει στο Μίλτο δεκατρείς μήνες αγωνίας και αργίας που του επέβαλαν οι μνημονιακοί νόμοι; Η ανατροπή είναι κοντά! Ας βάλουμε όλοι ένα χέρι να την επιταχύνουμε. Για να μη ζήσουν άλλοι εργαζόμενοι την ταλαιπωρία του Μίλτου.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΤΑΙΝΙΑΣ : Και οι Θεοί Τρελάθηκαν (1981) - ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 31/1/2014 - 19.30 μμ.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΤΑΙΝΙΑΣ : ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 31/1/2014 - 19.30 μμ.
The Gods Must Be Crazy -  Και οι Θεοί Τρελάθηκαν (1981)
                                                     Κωμωδία :  109'

Ένας ιθαγενής στην έρημο Καλαχάρι, ο Ξι, 
βρίσκεται για πρώτη του φορά πρόσωπο με πρόσωπο
 με τον σύγχρονο κόσμο: με ένα μπουκάλι κόκα-κόλα 
που έχει πέσει από αεροπλάνο! 
Το πηγαίνει στο χωριό του και το χρησιμοποιούν με
 διάφορους τρόπους. 
Επειδή, όμως, η κατοχή του φέρνει φιλονικίες, 
ο Ξι αποφασίζει να το πάει πίσω στους θεούς,
 από όπου πιστεύει ότι προήλθε. 
Δεν γνωρίζει, βέβαια, ότι πρόκειται να γνωρίσει 
μια μεγάλη όσο και τρελή περιπέτεια με μια δασκάλα, 
έναν αδέξιο βιολόγο κι ένα σωρό κακούς. 




Η προβολή γίνεται στο κτίριο που βρίσκεται δίπλα στην είσοδο των πεζών.
   Εθελοντές Αυτοδιαχειριζόμενου χώρου π. Κάμπινγκ Βούλας

ΠΡΟΒΟΛΗ : ΟΠΕΡΑ " ΑΙDA " - VERDI - ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 24 / 1 / 2014 19 .30 μμ

ΠΡΟΒΟΛΗ : ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 24 / 1 / 2014  - 19 .30 μμ
ΟΠΕΡΑ " ΑΙDA " - VERDI 

Αΐντα
Η Αΐντα είναι τίτλος δημοφιλούς όπερας (λυρικό μελόδραμα) σε 4 πράξεις και 7 σκηνές,


 στίχους του Αντόνιο Γκιζλαντσόνι (Antonio Ghislanzoni) και μουσική του Τζουζέπε Βέρντι,
 που παίχθηκε για πρώτη φορά στο Χεδιβικό βασιλικό θέατρο (όπερα) του Καΐρου στις 
24 Δεκεμβρίου του 1871 παρουσία αξιωματούχων της χώρας, υψηλών καλεσμένων 
και του συνόλου των διπλωματών.

Υπόθεση έργου
Η υπόθεση του έργου κατά πράξη, σκηνογραφία, θέμα και πρωτεύοντα σημεία

Α΄ πράξη

Σκηνή 1η: Αίθουσα των Φαραωνικών ανακτόρων της Μέμφιδας
Ο Φαραώ (Βασιλεύς της Αιγύπτου) και αρχιερέας Ράμφης (βαθύφωνος) πληροφορεί τον νεαρό στρατηγό Ρανταμές (τενόρο) ότι βρίσκεται σε πόλεμο με τον Βασιλέα της Αιθιοπίας του οποίου τα στρατεύματα έχουν εισβάλει στην κοιλάδα του Νείλου και απειλούν τη Θήβα την εκατοντάπυλη. Ο Ρανταμές ελπίζει να επιλεγεί αρχιστράτηγος και να επιστρέψει νικητής προκειμένου να ζητήσει το χέρι της εκλεκτής του Αΐντα (υψιφώνου) αν και η «ουράνια Αΐντα» (celeste Aϊda) δεν είναι παρά μια αιθιοπίδα σκλάβα στην υπηρεσία της, κόρης του Βασιλέως, Αμνέριδας (μεσοφώνου). Στην αίθουσα εισέρχεται η Άμνερις, (ερωτευμένη και αυτή κρυφά με τον Ρανταμές) που για την Αΐντα υποκρίνεται στοργή και τρυφερότητα και συνάμα όλη η βασιλική αυλή για να ακούσουν όλοι την απόφαση των θεών (της Ίσιδας) που είναι: «Αρχιστράτηγος να είναι ο Ρανταμές».
Σκηνή 2η: Εσωτερικό χώρος του Ναού του Ήφαιστου στη Μέμφιδα
Ιερά άσματα που επικαλούνται το θεό Φθα, χοροί ιερειών ενώ στον Ρανταμές του παραδίδεται από τον Φαραώ το καθαγιασμένο ξίφος.
Στα πρωτεύοντα μέρη της Α΄ πράξης ανήκουν η μονωδία του Ρανταμές "celeste Aϊda", η μονωδία της Αΐντα "Ritorna vincitor" και το πλούσιο φινάλε σε φωνητική ηχηρότητα.

Β΄ Πράξη

Σκηνή 1η: Στα ιδιαίτερα διαμερίσματα της Αμνέριδας, των ανακτόρων της Μέμφιδας
Η Άμνερις συνομιλεί με την Αΐντα και τεχνηέντως ανακαλύπτει το έρωτά της με τον Ρανταμές, αφού πρώτα της είπε ότι σκοτώθηκε και στη συνέχεια πως ζει, από τη μεγάλη της χαρά. Ακολουθεί σκηνή ζηλοτυπίας και η Άμνερις κυριεύεται από τρομερό μίσος για την αντίζηλό της.
Σκηνή 2η: Ανοικτός δημόσιος χώρος σε μία από τις πύλες των Θηβών. Ιαχές θριάμβου.
Θριαμβευτική επιστροφή του Ρανταμές επί θριαμβευτικού άρματος. Ακολουθούν τρόπαια και αιχμάλωτοι αλυσοδεμένοι μεταξύ των οποίων και ο Αιθίοπας Βασιλιάς Αμονάσρο (βαρύτονος). Η Αΐντα αναγνωρίζει τον πατέρα της αλλά εκείνος της ψιθυρίζει να μη φανερώσει τη βασιλική του ιδιότητα. Αργότερα λέει στους Αιγυπτίους ψευδώς ότι ο Βασιλιάς των Αιθιόπων σκοτώθηκε και πως αυτός είναι ο πατέρας της Αΐντα. Τελικά ο Ρανταμές δεχόμενος το στεφάνι της νίκης ζητά από τον Φαραώ την ελευθερία των αιχμαλώτων, ο Φαραώ δέχεται, με τον όρο ο Αμονάσρο να μείνει στην Αίγυπτο ως όμηρος (αφού η κόρη του είναι ήδη σκλάβα) και στη συνέχεια προσφέρει στον Ρανταμές τη χείρα της κόρης του ως ανταμοιβή του θριάμβου του. Επευφημίες και άσματα χαρμόσυνα από τον λαό και ύμνοι ευχαριστίας από τους ιερείς προς την Ίσιδα.
Στα πρωτεύοντα μέρη της Β΄ πράξης ανήκει η δραματική διωδία Αΐντα και Αμνέριδας και ιδιαίτερα το φινάλε του θριάμβου, χαρακτηριστικό δείγμα πολυφωνικής επεξεργασίας καθώς και το πολεμικό εμβατήριο που ανακρούεται από 8 σάλπιγγες, οι 4 σε τόνο «λα» μείζονα ύφεση που εκθέτουν πρώτα το θέμα και οι άλλες 4 σε «Σι» μείζον επαναλαμβάνοντας αμέσως μετά το αυτό.

Γ΄ Πράξη

Σκηνή 1η: Παρά τις όχθες του Νείλου κοντά στο ναό της Ίσιδος. Νύχτα αστροφεγγούσα.
Ο Φαραώ Ράμσης αποβιβάζεται και οδηγεί στο ναό την κόρη του για να προσευχηθεί παραμονής του γάμου της με τον Ρανταμές. Όμως στον ίδιο ναό εμφανίζεται η Αΐντα ίσως για τη τελευταία φορά, όπως φαντάζεται, που θα συναντήσει κρυφά την πατρίδα της να καταφέρει τον Ρανταμές να της φανερώσει ποιο πέρασμα θ΄ ακολουθήσει ο στρατός των Αιγυπτίων στη νέα εκστρατεία τους κατά των Αιθιόπων προκειμένου να τους στήσουν ενέδρα και να τους εξοντώσουν. Η Αΐντα δέχεται από αγάπη προς τους δικούς της και ο Αμονάσρο κρύβεται. Όταν έρχεται ο Ρανταμές η Αΐντα του αποσπά την πληροφορία. Ο Αμονάσρο βγαίνει από τη κρύπτη του αλλά τότε φθάνει και φανερώνεται η Άμνερις (που τους παρακολουθούσε) και παρουσία του Φαραώ στρατιωτών και ιερέων κατηγορεί τον Ρανταμές ως προδότη. Τότε ο Φαραώ Ράμσης, αντιλαμβανόμενος την προδοσία, διατάζει τη φυλάκιση του αρχιστρατήγου του, ενώ μέσα στο χάος και τη σύγχυση που ακολούθησε, η Αΐντα και ο πατέρας της Αμονάσρο καταφέρνουν να ξεφύγουν.
Στα πρωτεύοντα μέρη της Γ΄ πράξης ανήκει η μονωδία της Αΐντα "Qui Radames verra" καθώς και οι διωδίες Αμονάσρο – Αΐντα και Ρανταμές – Αΐντα.

Δ΄ Πράξη

Σκηνή 1η: Μεγάλη αίθουσα στα ανάκτορα του Φαραώ που συγκοινωνεί με την υπόγεια φυλακή.
Η Άμνερις προσφέρεται να σώσει τον Ρανταμές και διατάζει να τον φέρουν κρυφά ενώπιόν της τον οποίο και παρακαλεί σε αλλοφροσύνη να απαρνηθεί την Αΐντα και από κατάδικος θανάτου θα γίνει Βασιλεύς της Αιγύπτου διάδοχος των Φαραώ. Ο Ρανταμές αρνείται έτοιμος να αντιμετωπίσει τη μοίρα του. Οι ιερείς τον καταδικάζουν να ταφεί ζωντανός κάτω από το βωμό του θεού Φθα (= Ήφαιστου) που προσέβαλε.
Σκηνή 2η: Στο ναό του Φθα με το Βωμό (πάνω) και τη κρύπτη-τάφο (κάτω) σε δύο επίπεδα.
Δύο ιερείς σφραγίζουν με μια μεγάλη πέτρα τη κρύπτη πάνω από το κεφάλι του Ρανταμές και ενώ αυτός μονολογεί ότι δεν θα ξαναδεί τη αγαπημένη του εμφανίζεται η Αΐντα που είχε παρεισφρήσει προηγουμένως για να πεθάνει μαζί του. Μέσα στο σκότος οι δύο εραστές συναντώνται και μέσα σε ένα αιώνιο εναγκαλισμό πεθαίνουν γαλήνια , ενώ πάνω στο Ναό συνεχίζονται οι εξιλαστήριοι ύμνοι προς τον θεό Φθα, η δε Άμνερις έρχεται να προσευχηθεί στην Ίσιδα για τη ψυχή εκείνου που αγάπησε και που δεν ανταποκρίθηκε στην αγάπη της.
Στην Δ΄ πράξη υπερέχει η τελική διωδία Ρανταμές – Αΐντα που εξελίσσεται στο υπόγειο του ναού.

Μουσική

Η μουσική επένδυση του έργου από τον Βέρντι πλήρους συγκίνησης και δραματικού πάθους δημιουργεί μια ατμόσφαιρα τόσο του φυσικού χώρου που εκτυλίσσεται το έργο όσο και εκείνες στις διαδοχικές πλοκές του έργου με τις αγωνίες και τη πάλη μεταξύ παθών με κατάληξη την υπεροχή του έρωτα επί παντός συναισθήματος (χαρακτηριστικό των Μεσογειακών λαών). Μια αρμονία μουσικής χωρίς ηχητικές εκρήξεις όπως σε παλαιότερες του Βέρντι (Ναμπούκο, Αττίλας κλπ). Έτσι παρ' όλη την πολεμική που ασκήθηκε στο έργο (της οποίας προΐστατο ο Ιταλός μαέστρος Βιτσέντσο Σαρόλι που έφθασε να κατηγορήσει τον Βέρντι ως κλέφτη και τσαρλατάνο) τούτο δεν έπαψε να συγκινεί και να ενθουσιάζει πάντα το εκάστοτε ακροατήριο και θεατρόφιλο κοινό διατηρώντας έτσι θέση υπεροχής στις Όπερες.
Αξιοπρόσεκτοι είναι και οι ανατολίτικοι χοροί της Β΄ πράξεως καθώς και τα πολλά άλλα ανατολίτικα μοτίβα που είναι κατάσπαρτα στο έργο.

                               Ιστορία

Ο Προοδευτικός και θεατρόφιλος Χεδίφης Ισμαήλ Ίμπν Ιμπραήμ Πασάς της Αιγύπτου είχε προικίσει μεταξύ άλλων τη πόλη του Καΐρου και με ένα μεγαλοπρεπές θέατρο, τα εγκαίνια του οποίου θέλησε να γίνουν με μεγάλη επισημότητα και με ανέβασμα μιας όπερας εθνικής όμως υπόθεσης. Έτσι ανέθεσε στο Γάλλο διευθυντή του Αρχαιολογικού Μουσείου του Καΐρου Μαριέτ-Μπεη την ανεύρεση της υπόθεσης και τη σύνθεση της μουσικής στο μαέστρο Βέρντι. Ο Μαριέτ-Μπεης κατέστρωσε την υπόθεση του δράματος επί τη βάσει αρχαίου μύθου που στηρίζονταν όμως σε ιστορικά γεγονότα τουΗροδότου και αφορούσε τον Φαραώ Απρία της 26ης Δυναστείας και τον στρατηγό του Άμασι, αλλά και σε κείμενο του Διόδωρου του Σικελιώτη. Τούτο παρέδωσε στους Ντυ Λοκλ (γνωστό δραματικό συγγραφέα) και στο ποιητή Γκιζλαντσόνι για την ποιητική επεξεργασία και σκηνοθεσία καθ΄ υπόδειξη του Βέρντι.
Το έργο γράφτηκε το 1870 μέσα σε τέσσερις μήνες αλλά δεν πρόλαβε τα εγκαίνια του νέου μεγαλοπρεπούς θεάτρου του Καΐρου (1 Νοεμβρίου 1869), αλλά ούτε και τα εγκαίνια της διώρυγας του Σουέζ(17 Νοεμβρίου 1869). Αμέσως μετά το Κάιρο η Αΐντα ανέβηκε στη Σκάλα του Μιλάνου όπου και μετά έγινε πασίγνωστη στην Ευρώπη.

Η Αΐντα στην Ελλάδα

Η Αΐντα ανέβηκε πολλές φορές στην Ελλάδα, στην αρχή από ιταλικούς θιάσους με τη πλέον μεγαλοπρεπή παράσταση εκείνης του 1895 στο Δημοτικό Θέατρο Αθηνών από το θίασο Ζάγκρι. Όμως για πρώτη φορά ελληνιστί δόθηκε το 1915 από το θίασο του «Ελληνικού Μελοδράματος» κατά μετάφραση του Δ. Λαυράγκα στο θέατρο «Ολύμπια». Σ΄ αυτή τη παράσταση είχαν λάβει μέρος το ζεύγος Βλαχοπούλου, ο βαρύτονος Οικονομίδης και οι Ιταλοί καλλιτέχνες Nucio Bavi (τενόρος) και Dolores Frau (μεσόφωνος). Λίγο αργότερα, το ίδιο έτος, το «Ελληνικό Μελόδραμα» μετά την επιτυχία της πρώτης, διοργάνωσε για πρώτη φορά υπαίθρια παράσταση και μάλιστα «λαϊκή παράσταση» της Αΐντα στο στίβο του Καλλιμάρμαρου Παναθηναϊκού Σταδίου με τη σύμπραξη της Ρωσίδας υψίφωνου Τσερκάσκι, του τενόρου Μπρέλια, της μεσοφώνου Dolores Frau και με πολυπληθή χορική και ορχηστρική μάζα. Η παράσταση αυτή στη οποία συνέρευσε όλη σχεδόν η Αθήνα και τα προάστια άφησε εποχή – ήταν η πρώτη φορά που ο στίβος του Σταδίου γινόταν Λυρική Σκηνή. Αυτή την ιστορική υπαίθρια παράσταση που είχε φόντο την Ακρόπολη θα μιμηθεί 30 χρόνια μετά ο ιταλικός θίασος του Χεδιβικού Θεάτρου του Καΐρου και θα ανεβάσει το έργο υπό τη διεύθυνση του μαέστρου Μουνιόνε παρά τις Πυραμίδες (παράσταση που επαναλήφθηκε πριν λίγα χρόνια). Της υπαίθριας εκείνης του Καΐρου θα ακολουθήσουν και άλλες τέτοιες όπως στην Αρένα της Βερόνας, στη Βιέννη και στο Βερολίνο υπό τη διεύθυνση του Μασκάνι κ.ά. Στην Ελλάδα όμως πέρα από εκείνης του 1915 δόθηκαν και αρκετές άλλες παραστάσεις επίσης στο Παναθηναϊκό Στάδιο από διάφορους επιχειρηματίες το 1926 με σύμπραξη πάλι Ιταλών καλλιτεχνών επί τούτου προσκληθέντων και που όλες είχαν πλήρη επιτυχία καλλιτεχνική και βεβαίως οικονομική.


Μητροπολιτικού Κοινωνικού Ιατρείου Ελληνικού - Συναυλία Αλληλεγγύης -Τετάρτη 29/01 και ώρα 20:00

Μητροπολιτικού Κοινωνικού Ιατρείου Ελληνικού - Συναυλία Αλληλεγγύης

Την Τετάρτη 29/01 και ώρα 20:00 θα διεξαχθεί συναυλία αλληλεγγύης για τους ασθενείς του Μητροπολιτικού Κοινωνικού Ιατρείου Ελληνικού, στην μουσική σκηνή Hollywood, Λεωφόρος Βουλιαγμένης 289, από τα συγκροτήματα
NEW ZERO GOD
THE ILLUSION FADES
PENNY DREADFUL
STONEMOUTH
ΜΑΥΡΕΣ ΚΩΜΩΔΙΕΣ
Τα έσοδα θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά ώστε να αγοραστούν φάρμακα για τους ανασφάλιστους 
ασθενείς του Μητροπολιτικού Κοινωνικού Ιατρείου Ελληνικού.
Κόστος εισόδου 3 ευρώ το άτομο.
************
ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΙΚΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΙΑΤΡΕΙΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ
ΩΡΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ 
(ΔΕΥΤΕΡΑ-ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 10:00-20:00) και (ΣΑΒΒΑΤΟ 10:00-14:00) 
ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: 210 9631950 
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΙΑΤΡΕΙΟΥ: εντός της πρώην Αμερικανικής βάσης (δίπλα στο Πολιτιστικό Κέντρο Ελληνικού,
 200 μέτρα από την Τροχαία Ελληνικού) 
Ιστοσελίδα http://www.mkiellinikou.org Email mkiellinikou@gmail.com

ΠΡΟΒΟΛΗ : ΞΕΝΟΙΑΣΤΟΣ ΚΑΒΑΛΑΡΗΣ - Easy Rider -ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 17 / 1 / 2014 - 7.30΄μμ

ΠΡΟΒΟΛΗ :  ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ  17 / 1 / 2014 - 7.30΄μμ
ΞΕΝΟΙΑΣΤΟΣ ΚΑΒΑΛΑΡΗΣ -  Easy Rider
 Παίζουν: Πίτερ Φόντα, Ντενις Χοπερ, Τζακ Νίκολσον.
Σκηνοθέτης: Ντενις Χοπερ.
 Διάρκεια: 92 λεπτά
 Κατηγορία: Περιπέτεια
 Έτος Παραγωγής: 1969
 Γλώσσα: Αγγλικά

 Υπόθεση:
Με τα χρήματα κάποιας συναλλαγής, δύο βαποράκια 
κοκαΐνης o "Γουάιτ" και ο "Μπίλι", τους οποίους 
υποδύονται οι χαρισματικοί ηθοποιοί Πίτερ Φόντα 
και Ντένις Χόπερ αντίστοιχα , δυο περιθωριακοί τύποι
 που αποφασίζουν να κάνουν ένα μακρινό ταξίδι με τις μοτοσυκλέττες τους, προς αναζήτηση καινούριων 
εμπειριών από το Λος Αντζελες μέχρι το Νότο και να γιορτάσουν εκεί το καρναβάλι.
Στο δρόμο συναντούν διάφορους χαρακτήρες, έναν οικογενειάρχη αγρότη, μια ομάδα σε κάποιο κοινόβιο,
 δύο πόρνες στη Νέα Ορλεάνη και έναν αλκοολικό 
δικηγόρο, τον "Τζορτζ Χάνσον" (Τζακ Νίκολσον), 
ο οποίος τους ακολουθεί και τους βοηθά να βρουν την προσωπική τους ελευθερία
Ο "Ξένοιαστος καβαλάρης" είναι μια ταινία που σημάδεψε την ιστορία του κινηματογράφου και που θεωρείται πλέον κλασσική.
Το σενάριο περιγράφει τις περιπέτειες δυο περιπλανώμενων μοτοσυκλετιστών, που προσπαθούν να ανακαλύψουν τον πραγματικό εαυτό τους και παράλληλα να γνωρίσουν την ζωή. 'Ολα αυτά συμβαίνουν στα τέλη της δεκαετίας του '60, μιας εποχής που σημαδεύτηκε από την αμφισβήτηση των ηθικών αρχών της κοινωνίας και την επανάσταση των νέων ενάντια στο κατεστημένο. 

Στην ταινία ακούγονται αξέχαστες επιτυχίες συγκροτημάτων της εποχής, όπως: Steppenwolf, The Byrds, The Band, The Jimi Hendrix Experience, Little Eva και The Electric Prunes.

Η ταινία - στην οποία αναβιώνουν παραστατικά η ζωή και η νοοτροπία της νεολαίας την δεκαετία του '60 - έγινε μεγάλη εμπορική επιτυχία. Ο Τζακ Νίκολσον ήταν υποψήφιος για 'Οσκαρ Β ανδρικού ρόλου, ενώ η ταινία προτάθηκε για 'Οσκαρ πρωτότυπου σεναρίου. 

          Η προβολή γίνεται στο κτίριο που βρίσκεται δίπλα στην είσοδο των πεζών.
                    Εθελοντές Αυτοδιαχειριζόμενου χώρου π. Κάμπινγκ Βούλας
                                  Πληροφορίες:  http://www.voulacamp.blogspot.com/
                                                                                                                     voulacamp@gmail.com


ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ - ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ 8 / 1 / 2014 : Συνεχίζουμε με αποφασιστικότητα την κοινωνική προσφορά μας .

Οι εθελοντές του αυτοδιαχειριζόμενου χώρου του π. κάμπινγκ Βούλας συνεχίζουμε με αποφασιστικότητα την κοινωνική προσφορά μας.

Φίλες και φίλοι, συμπολίτισσες και συμπολίτες ,
   Το π. κάμπινγκ της Βούλας ήταν ουσιαστικά κλειστό για περισσότερα από 20 χρόνια. 
Στα διάστημα αυτό, όπως όλοι ξέρουν, είχε μετατραπεί σε σκουπιδότοπο και χώρο 
παραβατικών συμπεριφορών και δράσεων με την ανοχή όλων των προηγούμενων 
δημοτικών αρχών. 
Παράλληλα όλα τα κτίρια του χώρου είχαν καταστραφεί και λεηλατηθεί.
 Στις 10 Ιουνίου του 2012 που ανοίχθηκε ο χώρος με πρωτοβουλία συλλογικοτήτων του Δήμου
 και ομόφωνη απόφαση της δημοτικής αρχής, αρχίσαμε τον εθελοντικό καθαρισμό και την επαναλειτουργία του χώρου . Με εντατική εθελοντική εργασία καθαρίσαμε και συνεχίζουμε να καθαρίζουμε το χώρο και την παραλία, ενώ με προσωπική εργασία και έξοδα ανακαινίσαμε 
δύο από τα κατεστραμμένα κτίρια.
 Στη διάρκεια των 18 μηνών αυτοδιαχείρισης του χώρου, εκτός από το συνεχή καθαρισμό και εξωραϊσμό του που επέτρεψε σε χιλιάδες κατοίκους της Αθήνας να χαίρονται δωρεάν τον 
πολύτιμο αυτό χώρο και  την ελεύθερη παραλία, πραγματοποιήσαμε δεκάδες, ανοιχτές σε
 όλους, επιστημονικές, πολιτιστικές, καλλιτεχνικές και οικολογικές εκδηλώσεις και δράσεις αλληλεγγύης ,στις οποίες συμμετείχαν δωρεάν χιλιάδες συμπολίτες μας. 
Στον ελεύθερο αυτό χώρο πραγματοποιούνται από τους εθελοντές και με τη συμβολή φίλων 
και συλλογικοτήτων  εβδομαδιαίες κινηματογραφικές προβολές, θεατρικά δρώμενα, οικολογικά εργαστήρια, εργαστήρια  αυτάρκειας, μουσικές εκδηλώσεις, σεμινάρια, αλληλέγγυες δράσεις, συλλογική κουζίνα, αθλητικές εκδηλώσεις και δράσεις προάσπισης των ελεύθερων παραλιών.
 Για τις δραστηριότητες αυτές που προβλήθηκαν σε πολλά ΜΜΕ, έντυπα και ηλεκτρονικά, 
έχουν ακουστεί και γραφτεί πολλά θετικά σχόλια από πολίτες καθώς και από μέλη του
 Δημοτικού Συμβουλίου.
 Μικρή μερίδα του τοπικού τύπου  καταβάλλει συστηματικά κάθε προσπάθεια ώστε να 
συκοφαντεί και να διαστρεβλώνει κάθε θετική προσπάθεια και δράση που γίνεται στο 
χώρο του π. κάμπινγκ Βούλας, συνεχίζοντας τα ψεύδη, τη λασπολογία , τη συκοφαντία ,
και τελευταία τη στοχοποίηση ,όχι μόνον των εθελοντών του π. κάμπινγκ Βούλας αλλά
 και άλλων συλλογικοτήτων που δρουν με βάση τις συλλογικές και αλληλέγγυες αρχές .
Η καλύτερη διάψευση και απάντηση σε όλα αυτά είναι το πλήθος των κολυμβητών 
και του κόσμου όλων των ηλικιών και των φορέων, που έχουν αγκαλιάσει, 
επικροτούν και συμμετέχουν στις εκδηλώσεις και τις δράσεις μας. 
Δεν μας εκπλήσσει ότι η συγκεκριμένη μερίδα του τοπικού τύπου ποτέ δεν ανέδειξε 
έστω και μία από τις δεκάδες δράσεις μας, που παράγουν μετρήσιμο όφελος για την κοινωνία.

Οι εθελοντές του π. κάμπινγκ Βούλας πιστεύουμε ότι οι πολίτες πρέπει να είναι ενεργοί 
και να δρουν συλλογικά, δημοκρατικά, δημιουργικά και αλληλέγγυα. 
Συνεχίζουμε λοιπόν τις ανοιχτές δράσεις το ιδανικό της συνύπαρξης και 
της συμμετοχής των πολιτών.

Οι εθελοντές του αυτοδιαχειριζόμενου χώρου π. κάμπινγκ Βούλας.


ΠΡΟΒΟΛΗ : Ιστορία έρωτα και αναρχίας (1973) - ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 10/1/2014 19.30μμ

 FILM D'AMORE E D' ANARCHIA
Ιστορία έρωτα και αναρχίας - 1973              

Σκηνοθεσία : Λίνα Βερτμίλερ
Σενάριο       : Λίνα Βερτμίλερ  
Παίζουν       : Τζιανκάρλο Τζανίνι, Μαριάντζελα Μελάτο,
                       Έρος Πάνι, Πίνα Τσεί, Έλενα Φιόρε.
Μουσική      : Νίνο Ρότα, Κάρλο Σαβίνα
Γλώσσα       : Ιταλικά
Διάρκεια      : 120'
Υποψήφια για Χρυσό Φοίνικα Φεστιβάλ Καννών 1973
Βραβείο Α΄ ανδρικού ρόλου Φεστιβάλ Καννών




Η ταινία αυτή της Βερτμίλερ αγαπήθηκε από το παγκόσμιο κοινό και συγκαταλέγεται ανάμεσα στις πιο αγαπημένες τραγικοκωμωδίες του διεθνούς ρεπερτορίου. 
Η σκηνοθέτης κάνει το κοινό να ταυτιστεί με τον καλοκάγαθο και αφελή Τουρίν, ένα χωρικό που η δολοφονία του φίλου του από τους φασίστες τον οδηγεί να σχεδιάσει την δολοφονία του Μουσολίνι. Όταν όμως φτάνει στη Ρώμη και εγκαθίσταται σε ένα οίκο ανοχής, τα πράγματα αλλάζουν.
 Ο Τουρίν ερωτεύεται την όμορφη Τριπολίνα (Μαριάντζελα Μελάτο) και καθώς αυτή γίνεται ερωμένη του αρχίζουν τα διλήμματα. Η δολοφονία του δικτάτορα και ο σίγουρος θάνατος του δεν πια τόσο επιθυμητός για το ερωτευμένο χωριατόπουλο. 
Ο αγαπημένος ηθοποιός της δημιουργού Τζιανκάρλο Τζανίνι ερμηνεύει τον ρόλο με το ξεχωριστό ταλέντο του, που σε πολλούς θύμιζε τους κορυφαίους κωμικούς του βωβού, απέναντι του η γοητευτική Μαριάντζελα Μελάτο επιτρέπει στην Βερτμίλερ από την μία να χρησιμοποιεί τα κλασικά πρότυπα της γοητείας και από την άλλη να τα υπονομεύει.

Η προβολή γίνεται στο κτίριο που βρίσκεται δίπλα στην είσοδο των πεζών.
   Εθελοντές Αυτοδιαχειριζόμενου χώρου π. Κάμπινγκ Βούλας
                              Πληροφορίες:  http://www.voulacamp.blogspot.com/
                                       voulacamp@gmail.com