ΠΡΟΒΟΛΗ 15/11/2013:The Century Of The Self - 3o & 4o ΜΕΡΟΣ


 ΠΡΟΒΟΛΗ   ΤΑΙΝΙΑΣ    ΣΤΟ  Π. ΚΑΜΠΙΝΓΚ   ΤΗΣ    ΒΟΥΛΑΣ
Παρασκευή  15  Νοεμβρίου στις 7.30μ.μ.
 
The Century Of The Self

ΠΡΟΒΟΛΗ 3ου & 4ου 
ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ
ΤΗΣ ΣΕΙΡΑΣ ΤΟΥ BBC ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ 2002


Ένα  ντοκιμαντέρ του BBC που εξηγεί την πρόσφατη οικονομική κρίση και τη σημερινή κατάσταση στο κόσμο. Πώς οι θεωρίες του Σίγκμουντ Φρόιντ χρησιμοποιήθηκαν από διάφορους παράγοντες για τον έλεγχο των λαών, τα δάνεια και τον καταναλωτισμό γενικότερα. Πώς αυτές οι αντιλήψεις χρησιμοποιήθηκαν από τις εταιρίες για να χειριστούν τους καταναλωτές στην αγορά των προϊόντων τους Ένα συγκλονιστικό ντοκιμαντέρ που  προβληματίζει και  αποκαλύπτει πολλά, για την χειραγώγηση και για τις διαφημίσεις όπως και για την (υποτιθέμενη και καλά σκηνοθετημένη) οικονομική κρίση του 2009.

  3. There is a Policeman Inside All Our Heads:
         He  Must Be Destroyed

 Μέρος Τρίτο – Υπάρχει ένας αστυνομικός μέσα στο κεφάλι μας:    Σε αυτό το επεισόδιο βλέπουμε πως ένα νέο πολιτικό ρεύμα που υποστήριζε την δημιουργία ενός νέου ανθρώπινου όντος ελεύθερου από την ψυχολογική καταπίεση η οποία είχε εφαρμοστεί στο ανθρώπινο μυαλό από τις εταιρίες και τους πολιτικούς αναπτύχθηκε δραστικά και πως σύντομα οι εταιρίες συνειδητοποίησαν ότι τελικά αυτή ήταν μία από τις μεγαλύτερες τους ευκαιρίες, ενθαρρύνοντας τον κόσμο να νοιώσει ότι είναι μοναδικές προσωπικότητες και παράλληλα πουλώντας τους τρόπους για να εκφράσουν αυτή την μοναδικότητα στρεφόμενοι πάλι σε Φροϋδικούς αναλυτές ώστε να αναγνωρίσουν τις βαθιές επιθυμίες του «νέου» εαυτού.



 4. Eight People Sipping Wine in Kettering
Μέρος Τέταρτο – Οχτώ άνθρωποι πίνουν λίγο κρασί στο Κέτερινγκ: 

Σε αυτό το επεισόδιο, πως οι «αριστεροί» πολιτικοί  τόσο στην Βρετανία όσο και στην Αμερική στράφηκαν στις τεχνικές που ανέπτυξαν οι εταιρίες για την ικανοποίηση του εσωτερικού εαυτού και τις επιθυμίες του Ξεκίνησαν να προσκολλούν τις πολιτικές στις βαθιές επιθυμίες και συναισθήματα των ανθρώπων με τον τρόπο που ο καπιταλισμός είχε μάθει να τους προσκολλά τα προϊόντα. Μέσα από αυτή τη διαδικασία μία νέα κουλτούρα μάρκετινγκ και πολιτικής αναδύθηκε η οποία επέτρεπε στους πολιτικούς να πιστεύουν ότι δημιουργούν μία νέα και βελτιωμένη μορφή της δημοκρατίας.

    Η προβολή γίνεται στο κτίριο που βρίσκεται δίπλα στην είσοδο των πεζών.
                Εθελοντές Αυτοδιαχειριζόμενου χώρου π. Κάμπινγκ Βούλας
                              Πληροφορίες:  http://www.voulacamp.blogspot.com/


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου